måndag 17 september 2007

Sovmorgon ...

Godmorgon!

I dag blev de en sovmorgon , festen slutade klockan 05.00 i söndags morse, jag steg upp vid 11.00 så trötta var vi alla i går.
Det blev en lyckad fest, massa mat och sång, charader & pokerspel. Jag kan ju förövrigt säga att jag vann pokern över alla dvs micke jens maria rebecka och dane ha ha det ni!!! Spelet tog även 2 timmar. Dagen efter låg vi alla love seat och såg idol, drack kaffe & var bakis, vi entra bureå vid 17.00 och åt varsin pizza. Mums, sen blev det hem och vila ut i soffan






I veckan jobbar jag ju inte så mycket onsdag torsdag fredag, så det blir att söka jobb och pyssla på.






I dag lanserar ICA en Shopping kassa som Whyred har designat 5 kr går direkt till WWFs arbete så jag tycker ALLA ska köpa en sådan, och sluta köpa plastkassar att handla i:-)


Förövrigt har vi inga tv kanaler så det måste också fixas i dag kram alla






Inga kommentarer: