torsdag 13 september 2007

Kommentera mera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godmorgon


I går så blev den stor röjning här... jag har börjat med det 4:e rummet nu och ja det blir nog bra... ska röja i dag med, planen i dag var väl att ta en långprommenad och njuta av det fina vädret, men ja min fot är inte i kanonskick precis. Men ska nog ut och cykla en sväng... Jobbar i morgon och det ska bli kul:-)


I tisdag så var det SISTA avsnittet av Gilmore Girls en serie jag följt från Avsnitt 1, och ja kan väl inte säga att jag är så nöjd med slutet, jag är rentav missnöjd, visst skulle hon ha gift sig?? Lite action kunde det ha varit ett riktigt mesigt slut var det :-(

På lördag ska vi ha kräftskiva i alla fall och vad ska man ha på ett kräftskive bord, kommentera tack! Västerbottens paj, Ostbricka, sallad, Kräftor, Bröd ? Mera ???

Nu ska jag äta lite gröt... godmorgon

Inga kommentarer: