tisdag 18 september 2007

Boxer är skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dåligt


Godmorgon!


Skulle nyss cykla iväg en sväng men insåg att min cykel är på jobbet... Aj då... Jag tar mig verkligen ingen stans utan cykel, jag kan ju inte gå än. Ska avvakta med min fot tills fredag, enligt Vårdcentralen men jag tror att något är av, det borde ju ha gått till sig nu? Eller... ja vi lär ju märka. Ont har jag...


Planen i dag är väl att städa, vädret är kanonfint skulle hemskt gärna vara ute:-( Gå broarna runt....


Vi har inga TV kanaler heller som vanligt, boxer enligt mig är helt värdelöst, 3 ggr på 3 veckor har vi varit utan kanaler en längre tid, visst kan man meddela detta? Om det inte hade varit så dyrt hade jag inte brytt mig men månads avgiften är kring 250 kr tror jag , plus en startavgift denna månad på 395:- ... Men det är kanske så det ska vara och man ska vara nöjd, ska man klaga??
Sen fungerar inte vårat bredban heller som det ska, jag kan inte prata i telefon, då bryts det, 299:- betalar vi för det.... Är det värt det?
Nja typ inte kan jag känna....

Inga kommentarer: