torsdag 6 september 2007

Dålig vecka??


Godmorgon!


Gårdagen var mer eller mindre katastrof, börja med kl 06.45 på väg till jobbet, halvägs aj då har glömt maten , vänder om. Springer in och hämtar min mat, springer ut till bilen , backar ut , kommer på att jag glömt mina cigg, springer in i igen hittar ingen cigg. Tänker shit samma. Ut igen backar ut och i väg lyckades ändå ta mig till jobbet i tid. På jobbet är jag bara allmänt förvirrad hela dagen, innan jag kommer hem gör jag några ärenden köper en trasig vas upptäcker ja när jag kommer hem, tog heller inget kvitto så fick rusa tillbaka och hoppas at hon kom i håg mig vilket hon gjorde. Sen har vi ju fått soffan, gick inte sätta i hop, ett ben var trasigt så allt ligger i delar i vardagsrummet. Great! Grädden på moset är väl att jag är arbetslös och har tok ångest över detta. Detta är väl helt enkelt en dålig vecka. Hoppas denna dag blir bätte ska ut och gå en lång prommis nu CIAO!

Inga kommentarer: