måndag 10 september 2007

Gomorgon!


Upptäckte i går när jag stod i spegeln att jag har ett STORT hål i tanden, antingen är det en tillfällig fyllning som lossnat eller något annat som gått sönder. = DYRT, ska till tandläkaren i morgon, ska dit egentligen om en månad och bli 2000 kr fattigare. Varför ska detta komma när jag är arbetslös, vart är rättvisan? Skatten ska ju också tillbaka 4500 kr.... om någon undrar varför jag sitter mest hemma nu för tiden är för att jag är pank.


Ja ja det löser sig alltid, morgonen började med en prommis, sen grötfrukost en 30 min tandborstning ( har lite skräck för att det ska bli inflammerat) I dag ska jag jobba natt och pyssla på hemma, ska försöka styra upp en junta snart det är som min tur för länge sen. Men kolla era mail tjejer !!!!!!!!!!!!!


Kram

Inga kommentarer: