måndag 3 september 2007






Gomorgon alla !






Jo jag lever, men har inget internet, det kommer på onsdag, så nu sitter jag hos pappa och skriver. Jag vi har ju varit på en väldigt underbar resa till Tallin , helt lovely var det! På hotellet hade vi Spa och vattenland, i vattenlandet spenderade vi en hel del tid, där det fanns bar i poolen:-) Sen att ölen kosta 25 SEK var ju inte heller fel.
Tallin har en gammal del och en ny del, den gamla dlen påminner väldig mycket om visby, och den nya delen om en stor stad. Vi besökte flitigt gamla stan och shopping centruma i "nya stan". Maten var god ( förutom 1 gång då jag kräktes upp den ) Shopping var bra, hittade en superfin tröja på ZARA. Helt enkelt kan jag rekomendera Tallin:-) + + + + +
Jag ska bli bättre på att blogga då vi får internet.
Annas är jag arbetslös, jag får jobba lite grann, vi har flyttat så mycket har varit och är...
Men jag hoppas allt är bra med er kramen

Inga kommentarer: