lördag 15 september 2007

I burvik...


Godmorgon!


Vakna upp i burvik nyss och det känns väldigt bra, slippa stan en helg.

Vädret är ännu inte så här fint som det var i somras då vi bada :-) Men det kan ju bli? Ehh nä kanske inte...

I dag måste vi inte till bureå och handla jag glömde en påse med mat som behövs inför förberedelserna inför festen ikväll, vilken fest det kan bli, jag har tipsrunda, lekar, god mat priser och en bra lokal folket fattas bara:-) Och vi kanske blir 17 stycken...:-)

Min fot är i dag mkt bättre den har ju inte förbättras i veckan något alls utan jag har haltat på som vanligt, jag börjar bli lite nervös så det känns bra att det går åt rätt håll. Just nu avskyr jag att vara på Vårdcentralen.... finns bättre ställen att vara på och spendera sina pengar på.

Godmorgon

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej kompis! Jag hade mycket gärna velat vara med er ikväll. Istället sitter jag här, ensam och sjuk med tandvärk och en trötthetstår i ögat (trots att jag bara suttit framför tv:n idag). Tänker på er iaf, känns det nästan, nästan som att jag är där! kram