måndag 8 juni 2009

Måndag


Godmorgon!

Nu är valet över och resultatet blev ju bra, helt okej. Jag är då nöjd. Synd att Sverige Demokraterna över huvud taget fick några röster

I skellefteå såg det ut så här:


Moderaterna 6,5 procent
Centerpartiet 4,3 procent
Folkpartiet 7,8
Kristdemokraterna 5 procent
Socialdemokraterna 38,7 procent
Vänsterpartiet 9,9 procent
Miljöpartiet 6,9 procent
Junilistan 11,5 procent
Sverigedemokraterna 1,4 procent
Piratpartiet 6,7 procent
Feministiskt initiativ 1,1 procent
Övriga partier: 0,2 procent
Blankt: 1,5 procent
Ogiltiga röster: 0,7 procent


Socialdemokraterna vann ju:-) Nog om det. I dag är det måndag och solen skiner jag har en hel del att stå i . Får kund besök och ska försöka hinna på stan en sväng också. Sen har jag en hel del som ska göras klart innan student och andra presenter och ordrar som ska skickas. Det är en bra vecka som jag har att se fram emot:


Måndag: F.M stan skicka och göra klart 3 smycken Jobbar 16-22

Tisdag: Jobbar 9-16 Sen göra klart dom 3 sista ordrar som är akuta

Onsdag: Syster student, till Umeå

Torsdag: Kusin student. Middag stan

Fredag: Till Lövånger för student lunch Jobbar 16-22

Lör & Söndag jobbar jag 8-21

Inga kommentarer: