fredag 12 juni 2009

Den senaste tiden...

Godmorgon
Sitter här med en kopp kaffe och går igenom mail och annat. Den senaste tiden har inneburit strul med posten. Så klart så har saker och ting fått konsekvenser. Vi är inne på dag 12 med ny adress och posten kommer fortfarande inte hit ( en del) Så vi måste på Brunnsgatan och hämta. Detta innebär strul med ordrar för mig, för jag har inte tid att ränna dit varje dag. I går hämta jag ett paket med mycket pärlor i. Ganska stort. Det var trasigt så det var 3 grejor av dom 16 jag beställde, då blir man ännu gladare på posten. När man ser att paketet är trasig tejpar man inte det då?? Ja jag får ju nya men det tar ändå 5 dagar till... Ändå strul. Delar av Systers studentpresent har inte kommit och den kanske kommer i dag ( beställde för 10 dgr sen) Hon flyttar till Norge i dag såå... ja STRUL STRUL STRUL.. jag blir så trött.


Gick en lång prommis med Maud på morgonkvisten. Jag ska strax åka till lövånger och äta lunch säga hej då till syster. Sen till stan hoppas posten har kommit och göra klart presenten sen åka på jobbet och jobba.

På bilden ser ni min nya väska i skinn från H&M. I Love!

Inga kommentarer: