tisdag 23 juni 2009

Efter regn kommer solsken..och regn igen


Hej


Vilken värme vi har, I like. Jag tog efter lunch på förklädet och satte igång med bak. Det blev morotskaka mi 1:a. Fick G av tjejerna och vaniljbullar dom fick också Godkänt. Sen kom Emma Lu Emma F Lina & Sofia förbi och fikade och surrade på. Sandra ringde också mitt i fikat, och on berättade att hon mådde så bra och den lille också. Jag längtar efter att få träffa dom. Ska bli så mys.

Ikväll ska jag stöka och göra klart lite smycken. Sen ska jag i säng tidigt i morgon så blir det shoppingresa till Umeå, där ska det shoppas, Monki P.O.P och Lagerhouse her I come. Lisa & Kerstin hämtar mig klockan 08 i morrn bitti. Jag har då fikat så mycket i dag så en lång prommis blir det efter middagen.Om jag nu orkar någon;-)

Inga kommentarer: