onsdag 3 juni 2009

Borde sova nu..







Gokväll!
Jag ligger i sängen och surfar, borde sov nu, det har varit en lång dag i dag. Steg upp 07, sen har jag varit i gång sen 09. Blev länge i smedjan fick en del gjort min ring som jag jobbat på ett bra tag, börjar bli klar, ett projekt jag starta då jag inte riktigt förstod vad det innebar att göra en tjock ring i 2 mm plåt, ca 15 mm bred=Många timmars slit.


Jag har köpt ny hudvård i dag. Nu är det bara Dermalogica som gäller, allt annat åker ut till och med Lancome ögoncreme, nä men den är slut så jag köpte dermalogicas, tror den är lite bättre. Jag blev dock fattigare men det var det värt. Köpte en ny parfym också CK one en klassiker:-) Sen har jag också köpte nya klänningar från ellos.se , Blev en riktigt shopping dag:-)Ellos har 70% rabatt så jag fyndade riktigt! Den som är i stort behov av nya kläder är Maud hon smutsar ner och river sönder, så jag måste ordna det, snart bara 1 tröja kvar att använda.


Nä godnatt på er!

Inga kommentarer: