onsdag 17 juni 2009

En vanlig onsdag...Nya Glasögon

Jag får inte tummen ur... Efter lunch var min plan att städa Ateljén. I stället har jag




  • Gått prommis med Sandra


  • Varit på Jysk kollat säng


  • Surrat


  • Druckit kaffe


  • Legat i soffan


  • Provat glasögon+ beställt


Ja det var nog det jag inte skulle men trevligt var det. JAg har ju gjort en syn undersökning. & min syn visar INGEN förändring sen operation. Däremot så tycker jag att min mörkerseende är sämre vi bilkörning & därför så skaffar jag glasögon. Inget märkvärdigt utan ett par svart enkla som jag har då jag kör bil. Det kändes så bra att det inte var någon förändring det är ju nu 3,5 år sedan operation. Som kostade 24.000 men det var det absolut värt. Funderar du på att göra det så rekomenderar att du åker hit. Det är värt varenda krona. Jag var närsynt med -5 på mina ögon.

glasögonen beställer ja från här dom kostar 395:-. Mycket prisvärt & enkelt!

nej nu får jag skärpa mig Kom igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

En Audi q5 skulle inte sitta fel. Tyvärr är man ju inte född rik så ja får vänta tills nästa liv med en sån! Men hämtar min bil idag, blev en ford focus men ja är mycket nöjd! Visst är de dags för Sandra att ploppa snart?!Spännande! Hoppas saker har löst sig för dig och att ni trivs i nya huset! Ha en trevlig midsommar! Kram Jojj