måndag 15 juni 2009

Gråten i halsen.....


När jag nyss kom hem hade mina nya visitkort kommit , FEL FEL FEL, dom blev fula och ja fel. Vad detta beror på vet inte. Det har gått väldigt fel för mig den senaste veckan. Posten kommer inte som den ska. Adressändringen har inte fungerat som den ska. Fick ett paket med pärlor i fredags, kom till brunnsgatan 3, ganska stort pärlor för 400:- när jag öppnar det så ja ser att det redan är öppnad dvs det är trasigt. 3 grejor av 18 var i paketet. Tror du man blir glad? Mailar direkt till leverantör, får svar i dag 3 dgr senasre då är det försent. Jag behöver inte grejorna för jag måste oftast ha dom direkt. Sen har det kommer silver för 1000 lappar som jag inte beställt det väller in fakturor. 4 fakturor fel på 2 veckor. Hur f-n är det möjligt. Ska jag betala ska jag vänta, jag sätter mig och ringer. JAg ringer dit och ringer till posten . KAOS är det. Jag gråter för vad fan ska jag göra. Hur kan det gå så här snett med allt. Måste sätta mig och andas så jag inte får panik. Jag lovar att vem som helst får panik av 1000 lappar fel i fakturor en kundtjänst som bara gå maila. 400:- för adressändring och inte 1 rätt inte 1. JÄVLA POSTEN!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: