söndag 13 september 2009

Söndag


Hej
Sitter här med en kopp kaffe & börjar känna mig som en människa igen, sakta men säkert. I går var det 30 års fest, David fyller snart 30 år. Det blev en trevlig & kul fest. Kul att träffa alla, man ses inte så ofta nu för tiden, Tiden gick så snabbt, men det är väl så det går fort då man har roligt.


Nu i dag är jag sliten det har varit en 2 dagars & kroppen är trött. Jag skulle behöva en springtur för att komma igång, men jag tror inte det blir så. Har laddat med att baka pizza sen och äta en god sallad till, ikväll blir det film & mys. I morgon väntar jobb 8- till tis 09. Sen drar jag till Lövånger och är där en dag & natt! Ser framemot veckan. Den blir ganska lite jobb, men träning & mitt hår ska få sig en make over som heter duga.

Jag hoppas också på att få se sambo lite mer & att han inte jobbar så mkt. Nu ska jag lägga mig i soffan & se idol:-))))
Vad gör ni i dag?

Inga kommentarer: