onsdag 23 september 2009

09.09.23


Godmorgon!


Vilket storm vi har ute i dag, det var inge bra, hade tänkt gå broarna runt, får se om det avtar, i Hamn var det sol. Ofta bra väder i Skelleftehamn.... sämre här... havet:-)


Dagens diss går till facebook, är det någon fler än jag som tycker att den fungerar dåligt????

Jobbade hela gårdagen 8-24 och natt, halva dagen gick åt till ett möte sen hade jag projekt andra halvan, det är blir ett nytt projekt som jag är ansvarig för. Sträcker sig ända till mars 2010.

Idag ska jag fara och träna en sväng, sen ikväll ska jag kanske till smedjan, passar dåligt men ja det får kanske gå, får se har inte bestämt mig än. Blir mindre och mindre smedja för mig. Önskar jag hade ett hus kunde jag skapa min egna smedja, det får bli längre fram. När vi handlar ett hus om nått år då. Husmarknaden är INTE het, kollar en del, men ja. Känns lååångt bort just nu.

Jag har tagit semester i helgen så vi åker bort på en myshelg. Ska bli kul:-)))))

1 kommentar:

Dessie sa...

Åh va härligt! HA det så bra i helgen då! Kram