onsdag 9 september 2009

Är det min tur nu?

Maja 4 år i dag
Jag undrar om det är min tur att bli sjuk nu jag tror det, är trött & hängig. Lite ont i halsen & trött, sa jag att jag var trött också???


MMåååååååååååååååååååålllllllllllllllllllllllllllll Sverige - Malta 1-0


En liten parentes.. Härligt Marcus Berg...


Vi har haft en trevlig kväll i Lund och Maja fick mkt fina presenter....


Nä nu ska jag snart se idol... dricka te sen sova, jag är som trött


Tänk om jag skulle bli sjuk nu och missa fredagsens fest &lördagens fest så hemskt... jag har laddat med mängder av gott vin...

Nej jag ska inte bli sjuk är ju bara trött

1 kommentar:

Rebecca sa...

Ja.. Drick te och kurera inför helgens festligheter.. klart du ska med när du laddat med vin :) Jag har också varit sliten i veckan men det har blivit bättre nu... känns som om förkylningen börjar släppa (ta i trä)

Sjukt rolig bild på Maja... det är lite jävlar anamma i henne minsann!!

Kram