tisdag 10 juni 2008

Regn :-( Men Vinst :-)


Gokväll

Fy vilket väder vi har, regn & kallt. Vädret verkar smitta av sig då hela Sverige har dåligt väder, i kiruna vinter, här höst & stockholm lite mulet. Som det ska vara alltså.

Den ljusa punkten i dag var Sverige - Grekland matchen. Grekland var inte så bra , fulspel skulle jag vilja kalla de.
Sverige som nu vann med 2-0 :-) & Daniel Andersson klarade sig ganska bra tyck ja.

Ledig i morgon + torsdag ska vara med min tjej i morrn på dagen, vi ska nog se en film i regnet & äta middag ihop...

Sen i morgon kväll så ska jag på gymmet för första gången på en månad, helt otroligt så fort tiden går. Min fot känns hel nu & ganska rak, ej svullen, ska tejpa & trixsa får ser hur den håller.
I morgon kväll ska jag umgås med Rebecka, blir nog film & ta det lungt i soffan efter hård tränings kväll hoppas jag.
Godnatt

Inga kommentarer: