söndag 1 juni 2008

Grillat med sallad


Gokväll!
Ikväll blev det hemmagjorda hamburgar med bröd & sallad till, kändes ändå nyttigt, om man jämför med frasses, & där brukar jag ej ta sallad till burgaren:-) I dag har vi varit på dop, söta Delia döptes, gick bara fint, on var som nöjd, även när prällen blötte ner hennes hår.
Sen blev det stor fika på sunnanå, med massor av fika , smarrigt värre:-)
Väl hemma nu så önskar jag att jag haft en stuga vid havet & att jag bodde där. Älskar havet!!!!!!!!!!!!! Vi har haft en kanonhelg tillsammans med Daniel & Rebecka, mått gott, ätit gott, spelat golf, kört bil & solat:-)
Ikväll blir det att slappa, har payat billsen just , så nu är man lite fattig i gen, eller nästan, inte så farligt. Trots min dåliga lön som denna månad ej innehöll O.B, det är kring 3000:- 4000:- extra för mig. Känns ändå...lite
I morgon är det jobb som väntas, jobbar 3 dgr i veckan, mån, tis & tors , sen på fre morgon åker vi till Ö-Vik:-)
Nä nu ska jag göra lite rabarberkräm...

Inga kommentarer: