torsdag 12 juni 2008

Frusna

Godmorgon
Jag tog en sovmorgon vakna klockan 9.00, drömt konstiga drömmar i natt, har nog sovit ganska oroligt.

I dag ska jag göra ett sång häfte till en fest /kalas nästa vecka, träna, & träffa Emma.

I morgon börjar min jobbhelg+ blir en lång helg med jobb, fotboll & lugnt. Min kära Sambo åker till stockholm & ska på Where the action is, är avis tror det kommer bli kanon.

I går var Rebecka & Daniel här vi såg fotboll / Frusna män finalen. Det blev ju som ett fiasko programmet sluta ju med att ingen blev kär det slut med 0 i kärlek. För alla 3, trist!
Kanske kanal 5 måste tänka om? Mer kärlek mindre vänskap. Visst var ni med på kommentaren då Anders besökte ( tror jag) en tjej i stockholm, dom som hade hummern, mamman sa ja men norrlänningar brukar ju vara så dryga men det var han inte. Men du då!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

VILKEN TORSDAG?! Datum tack! /Elisabeth