fredag 27 juni 2008

Godmorgon

Har haft massa drömmar i natt, var alldeles omtumlad när jag vakna.
Har nu på morgonen mått illa ( inte gravid jag lovar) Ätit frukost , mått illa igen. Men det har nu gått över. Eller lättat. Har hunnit betala månadens räkningar. Läst tidningen.

Läser i expressen i dag att Sanna Bråding talar ut, vi hade ju en diskussion i våras då hon åkte dit om vem det var, det var då inte så svårt att lista ut att det var hon. Hon har ett ganska tydligt kroppspråk. Trist tycker jag att det är, har alltid gillat Sanna speciellt som radiopratare:-) hoppas inte kokainet ska sätta stopp för det, eller fängelsedomen.

I dag ska jag träffa min vän Lina och hennes söta Molly & Alma:-) Blir en fika på stan och lite inhandling av mat m.m
Ikväll blir det stor fest på Sunnanå, 30 års fest ggr 2, mycket trevligt tror jag på. Blir ingen festival i kväll. Vädret sätter stopp.
Goda nyheter på ONSDAG kommer sommaren, hit kanske fredag. Nästa vecka är min sista vecka jag jobbar sen går jag på semester, WHOOOOOOOOOOOOOOOooo vad jag längtar, känns bra att solen kommer & värmen....

Nä nu ska jag röja upp sen stan, ses vi ikväll???

Jo 86 nya kort på Spacet för dom som är intresserade
Godmorgon

Inga kommentarer: