torsdag 9 augusti 2007

Rolig dag:-)



Godnatt kan jag faktiskt säga klockan visar 00.56 och jag sitter och håller på med mina smycken, faktiskt nu ett måste.




Hade en liten sovmorgon i morse till kl 08.00 sen pyssla jag på till 10.00 la mig i solen tll 12, duscha sen gick jag till lina för tt bli fin i håret, och de blev jag ! Tack Lina! Efter det hann jag träffa brudarna på Ainas för att ta en kaffe / glass. Vi tjattra en stund sa hej då till Linda, sen hem och svida om för kalas hos Söderströms.




Vi åt en god middag , med rostbiff marinerat i någon sesam marinad, prova det :-) MUMS Sen sallad och potatisgratäng med VB ost, efterrätt nyplockad färska hallon med glass...




Sen blev det ett träningspass med barnen, fotboll :-) sen vid 20.00 så vi hej då och åkte till lägenheten för att slipa...


Ja det här med att slipa är ju inte så roligt, jag vill egentligen bara grina för jag är så less. Och man ska inte klaga men ja fan...

Men vi slipa och spackla...tills blodet rann...:-) Så i morgon är min plan följande, jag ska slipa klart rummet själv... ( M jobbar) Vad tro ni om det??


Jag hoppas att jag klara det, jag har ej handerat en slipmaskin förr men någon gång måste ju vara den första, STORT - för dammet...

Sen ska jag måla också.. fast det kanske ja inte hinner.. åhh hoppas ja hinner, oj så trevligt. ett annat projekt jag börja med vara at skruva i hop vårat nya skrivbord men nej det är inte min grej det där.... Sofia kanske kan ???? ;-)

Så mina vänner har ni lite att göra i morgon och är sugnapå att slipa så kom till Brunnsgatan 3, jag bjuder på kaffe och lunch om så önskas;-) Nu måste jag sova .. oj snart 01.30
Natti natti




Inga kommentarer: