lördag 11 augusti 2007

Ikväll vill jag grilla...

godmorgon...

jag vill grilla ikväll, sitta ner och äta gott dricka ett glas vin och ta det lungt i ett sällskap av mina vänner.. det kommer kanske inte att ske.... Vi ska måla rummet sen kanske flytta möbler...

Hmm jag vet booring. Om snart en vecka åker vi ju till stockholm på 1 veckas semester, 18.00 på måndag går båten från frihamnen till tallinn, fredag 10.00 kommer vi till stockholm igen. Jag skulle hemsk gärna åka til uppsala en dag och vara där, en av sveriges finaste städer sen bor det ju ett gäng trevlig tjejer där, anna, sofia....

Min plan var att shopa loss lite i Tallinn, det kommer ju inte att hända då rummet kosta mig en del av kassan... men som sagt bara en del, nej nu ska vi ner på stan och köpa färg...

Kram alla

Inga kommentarer: