fredag 10 augusti 2007

En kväll med vin & bygg...


Gomorgon!


I går hände det massor,enligt mig själv. Jag slipa sovrummet massor ca 2 h, ( med slipmaskin och mask) men det fortsatte slipas på kvällen jag var tvungen att ta en paus efter allt damm i mina ögon. Sandra & Sofia titta förbi och gav sig på IKEA kartongerna, det resulterade i innan kvällens slut 1 malm byrå i hopsatt och klar och ett skrivbord JONAS klart:-) Vi pausa vi 17 med att åka till krångfors och äta middag hos Sofie & Ante det var gott och trevligt:-) Kort blev det då jag känner stressen över nya lägenheten. Vi drack också lite vin i går kväll mellan varven så jag har faktiskt ont i skallen i dag. klockan är 08.20 och min plan var att vara i lägenheten kl 08.00. Min plan för dagen är slipa det sista röja, städa och måla. När vi gick hem i går natt så var vi lite nervösa, jävla våldtäkts karl, ta fast honom!

Inga kommentarer: