tisdag 7 augusti 2007

Go eftermiddag!


Jaha vad kan man säga om detta väder det är ju bara helt underbart. Jag steg upp 6 i morse, for till jobbet, jobba på till halv tre, När jag satte mig i bilen så var det cirka 50 plus, fick andnöd nästan, for raska vägen till ica köpte en stor vatenmelon, och här sitter jag nu i sängen ( svalaste rummet) och surfar och äter vattenmelon, jag måste ta en paus från att vara ute för det har vi faktiskt varit hela dagen på jobbet.


Kom även på en grej i dag att jag har ju semster kvar den lilla jag har då, så jag tog ut det i morgon och torsdag så nu är jag ledig 1 vecka:-) igen... hihi fast denna gång betalt då!
I kväll kommer ikea leverans, ( vart vi nu ska ställa det )Byggdammet hopar sig i lägenhetenoch det står still tycker ja då, men jag har fel för min sambo är jätteduktig... inte jag. Sådana här dagar behöver jag mera tålamod. Tagga ner är någt jag hört i några dagar nu och med all rätt!
Som sagt en helt undebar dag med, vattenmelon , sol och 1 veckas semester kan det bli bättre??

Inga kommentarer: