onsdag 14 januari 2009

Utvilad & Negativ


Godmorgon
Vakna helt utvilad vi 08, precis 8 timmars sömn. Jag känner mig inte så glad i dag, hemsidan klar i går , jättekul! Men MYCKET att ändra och skriva dit. En kund har hört av sig Tokmissnöjd hotar med att polisanmäla mig. Roligt!

Anledningen är att jag blir på dåligt humör är kunden, jag kan inte ta kritik. Går inte , borde gå en kurs eller nått i att lära sig ta kritik. När någon säger något negativt kan jag ta det lite grann men en större del av mig vill bara lägga mig ner & gråta, minsta lilla grej. Jorden går under. Väx upp Frida!
Så nu blev det fokus på det negativa. Ja men då får man försöka vända på det, kanske inte i dag....

Ingen mera blogg i dag... kanske... Hojta om ni har nå tips på att ta kritik! Dom är välkomna

1 kommentar:

Anonym sa...

hej. Vacker blogg! Du är en riktig estet. kikar in på din blogg ibland via sofias..
Jag är proffs(!) på att ta kritik. Är i den branschen.
Om du vet att du har gjort ett bra jobb ber du kunden skicka tillbaka varan och betalar tillbaka. UTAN möjlighet till nybeställning. Då har du gjort dig av med en dålig kund för gott. Rötägg finns överallt. De kan du inte krusa för då äter de upp dig till slut. Avsluta affären och glöm.
Har kunden rätt gör du likadant.
Som affärsman måste man stänga av känslorna en aning. Hemskt men sant. Stort lycka till med verksamheten! Mvh E