onsdag 18 juli 2007

Hemma!






Gokväll!






Just hemkommen från vår lilla tripp, en mycket trevlig tripp. Stopp 1 blev sundsvall och IKEA vi köpte och beställde möbler köpte glas, vas, galgar, badrumsgrejor m.m., sen åkte vi in till stan tog in på hotell Baltic, begav oss in till stan hitta en sig utservering ( det var superväder) åt gott! Sen gick vi ett par shoppingrundor, klockan 20.00 landa vi på hotellet, 21.20 slockna jag helt utmattat. Dag 2 blev shopping i Sundsvall igen och då insåg jag hur fin och trevlig stad det är, bra shopping och trevlig miljö. Jag inhandla bland annat en tröja, skor, dalahästar ( kan låta skumt?) och en fin kofta.




Dag 3 spendera vi i Övik, vid brasan med ett glas vin & god mat. Hur trevlig som helst. Vi hann gå en sväng på stan i dag och fynda en tavla och lite små krafs på en loppis. Jag har mest handlat pärlor i mängder, besökte pagoni och tokhandlade så nu är jag safe hela hösten:-)


Nu fortsätter min semester och vi åker till forsbacka i morgon sover där en natt eller 2 sen på lördag ska jag på möhippa/middag




Kram på er alla...

Inga kommentarer: