lördag 21 juli 2007

Fiskekväll...& Kusinmiddag

Gokväll!
I går kväll så tog jag och min sambo en fisketur, vi for ut kl 15 kom hem 18.30 jag fick 8 fiskar och han 8 fiskar men jag fick mest smått så jag vann inte, men jag är ändå stolt, det nappade rätt frisk och fick upp en fin aborre över halvkilot.-) Det har aldrig hänt... ( nu sitter säkert emma och ler och tänker jag fick ju faktiskt upp en 14 kilos gädda och ja, men lite stolt är jag även om jag inte kan mäta mig med dig gumman) När vi kom hem så åt vi ICA upptinad laxfileér vilket kändes lite konstigt:-)

Men det var i går kväll och i kväll så har jag varit till Utingen och träffat mina 2 av 3 fastrar och mina 2 av 16 kusiner, syskon m.m Vi åt gott, skratta en hel del och åkte lite jetski:-)




Jag & Lillebror



På bilden ser ni också hunden eros som grävde sig själv en grop och sen mös med sig själv i den:-)





Inga kommentarer: