söndag 8 juli 2007


Gokväll!


En jättetrevlig kväll i går, vi börja kl 16.00 med laguppdelning och jag hamna i lag ÖST, vi fick en bra start och vann några tävlingar,( Min insats var inte så bra jag var helt enkelt kass) Sen var det dags för middag en mycket god sådan. Sen var det dags för sammanslagningen, och då hamna jag i lag NORD, vi förlora denna tävling och jag och en till tjej blev utröstade, vi hade visst glömt att bilda pakt. Och vi blev helt enkelt utsatta för en pakt. :-( Lite trist, ca 25 stycken var kvar, och tävlingarna fortsatte, i final var min sambo men han blev 3.a vilket är bra med tanke på att det var 1:a året han var med ( Den som vann var förra årets 2:a,2:an var förra årets 1:a) Men Expedition Mejjer var väldigt lika Robinsson. Ön och värmen var det ända vi sakna. :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken häftig tävling det verkar ha varit! Jag o Jennie har snart raggat folk färdigt till onsdag, men jag meddelar exakt antal lite senare! Vi ses halv sju!