fredag 1 juni 2007

Grinig & trött

God morgon !

Jag kom just hem fr, nattpasset sov som en stock, även alla andra. Jag är på lite dåligt humör.. och känner mig som en tjurig 12 åring.... Lite trotsålderskänsla...

Jag vet precis varför, jag behöver fest helg, typ på statt, en riktigt blöt kväll... Kanske nästa helg? Behöver mina tjejer, Känner mig som en tråkmåns i 45 års åldern...

Ja i helgen blir jag borta hela helgen.... ska bli skönt att koppla av eller ja det kanske inte är det rätta ordet men måla/ koppla av / äta gott/ promenera.

Kram alla och ha en bra helg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste tyvärr meddela att jag inte kan komma på 25-årsfesten, jag åker till Sthlm den helgen. Hade varit jättekul att va med! Hoppas ni får en kul fest, du får lägga ut bilder sen så jag ser vad jag missat! Kram

Anonym sa...

Hej det var ju tråkig men så är det ju ibland alla kan ju inte komma... En annan gång;-) Ha det så bra kram